Reacții la acordul de 787 de milioane de dolari de la Fox News

La suprafață, Fox News a fost șocată.

Rupert Murdoch, fondatorul său, a fost de acord cu un acord mai mare de 787,5 milioane de dolari, aproximativ două treimi din venitul anual net al Fox Corp. Fostul președinte Donald J. Fox News a fost stânjenită de rapoartele conform cărora prezentatorii ei l-au disprețuit personal pe Trump. Dominion Voting Systems, compania de tehnologie electorală care a batjocorit undele Fox, a declarat victoria marți pe treptele tribunalului.

Cu toate acestea, pentru unii critici Murdoch, rezultatul acestui caz de defăimare nu este nimic de sărbătorit.

„Rupert câștigă din nou” declarat Editorialistul politic Jake Shafer, dl. El a remarcat istoria lungă a lui Murdoch de a plăti milioane de dolari pentru a soluționa hackingul telefonic, hărțuirea la locul de muncă și alte scandaluri.

„Țara pierdută, democrația pierdută”, a scris avocatul pentru Primul Amendament, Martin Corpus, într-un e-mail, prezicând că Tucker Carlson și Maria Bartiromo vor fi salutați de conservatori drept „eroi” care „s-au ridicat împotriva lumii liberale”.

Alții au deplâns pierderea oportunității de a răspunde legal pentru dezinformarea care a otrăvit credința atâtor americani în procesul democratic.

„O mare victorie pentru democrație? Nu știu despre asta”, a spus gazda MSNBC Joy Reid, care le-a spus telespectatorilor că Fox News „nu trebuie să-și pună vedetele să ia în tribuna martorilor și să răspundă la întrebări despre acele discursuri și revelații jenante”.

Trei sferturi de miliard de dolari este dl. Nu o sumă mică, chiar și pentru Murdoch, iar Fox se confruntă în continuare cu un proces similar pentru defăimare din partea unei alte firme electorale, Smartmatic, care solicită despăgubiri de 2,7 miliarde de dolari. (Dominion a căutat inițial 1,6 miliarde de dolari.) Rețeaua a susținut adesea că redacția sa este izolată de forțele ideologice, dar e-mailurile dezvăluite în caz arată că dl. A arătat clar că și-au condamnat proprii jurnaliști care au încercat să verifice faptele lui Trump.

READ  Un petrolier a luat foc în Golful Aden în urma unui atac cu rachete Houthi

Cu toate acestea, Fox News a difuzat scuze în direct pentru afirmațiile nefondate despre Dominion la alegerile prezidențiale din 2020, cu Joseph R. Fox News nu este obligat prin termenii contractului să demonstreze că a încercat să comită fraudă în favoarea lui Biden Jr. . Dintre avertizorii citați în proces, toți sunt angajați, cu excepția lui Lou Dobbs. Declarația publică a lui Fox de marți nu a exprimat scuze cu privire la înțelegere.

„Suntem de acord cu hotărârile instanței conform cărora anumite afirmații despre Dominion sunt false”, a scris rețeaua, adăugând că, în ciuda lui Murdochian, „acordul reflectă angajamentul continuu al lui Fox față de cele mai înalte standarde jurnalistice”. (Această linie l-a determinat pe gazda CNN, Jake Tapper, să spună audienței sale că „este greu de spus cu o față sinceră.”)

Acordul a fost o victorie pentru Dominion, o organizație nonprofit care a susținut că acoperirea lui Fox i-a distrus reputația și câștigurile viitoare. John Poulos, directorul executiv al Dominion, a lăudat decizia în timpul unui interviu acordat miercuri la ABC News. Trebuie doar să prăjești Gazda George Stephanopoulos a subliniat: „Ceea ce nu primești este iertarea”.

„A existat o recunoaștere – cu siguranță nu așa cum am scris-o – că am avut niște conversații cu echipa noastră, cu co-fondatorul meu și cu mine, iar la sfârșitul zilei, sistemul judiciar este într-adevăr despre responsabilitate”, dl. răspunse Poulos calm. El a adăugat: „Pentru noi nu a fost vorba cu adevărat despre Fox. Era vorba de a spune adevărul, iar mass-media să spună adevărul.

Cuvintele sale au făcut ecou cele ale lui Stephen Shackelford, unul dintre avocații de seamă ai Dominion, care a spus marți că dl. Murdoch a susținut că valoarea amenzii plătite a fost o formă de calcul.

READ  Universitatea de Stat Morgan: Poliția din Baltimore confirmă situația de împușcare în campus

„Banii sunt responsabilitate” a spus el reporterilor„L-am primit de la Fox astăzi”.

Vederea de pe Fox News – unde cazul Dominion a fost un spectacol exagerat alimentat de criticii dedicați ai canalului – a fost exprimată parțial de corespondentul media al rețelei, Howard Kurtz, în două emisiuni de după-amiază de marți despre reglementare. (Cazul nu a fost menționat în timpul celor mai vizionate orele de primă ore ale rețelei.)

Domnul. Kurtz a spus în cadrul emisiunii: „Majoritatea presei așteaptă cu nerăbdare șase săptămâni – evident, există o mulțime de oameni în mass-media care sunt anti-Fox, care o pierd pe Fox. Vor rata această ocazie acum, iar noi ceilalți putem merge acasă.

Până acum, niciun reporter de la Fox News nu a dezvăluit audienței rețelei cifra de 787,5 milioane de dolari. Domnul. Kurtz și alții au spus în emisie că atunci când Dominion a dezvăluit o sumă în dolari, nu au putut să o confirme personal.

Pe Wall Street, investitorii au fost în mare parte nemulțumiți de rezultat. Acțiunile Fox au scăzut cu puțin mai mult de 2 procente la tranzacțiile de dimineață de miercuri. SVB MoffettNathanson, o firmă de cercetare, a scris într-o notă a analistului miercuri că „impactul acestor procese asupra audienței și afacerilor Fox News rămâne neclar”.

„Rețeaua este un motor cheie de creștere pentru întreprindere în ansamblu”, se concluzionează nota.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *