Cazul de defăimare a făcut știri pe Tucker Carlson

WASHINGTON (AP) – decontare de 787,5 milioane de dolari Fox News și Dominion Voting Systems i-au eliberat pe directori și cu talentul din televiziune de la preluarea tribunei într-un proces pentru defăimare centrat pe difuzarea de afirmații false de către Fox. Alegeri furate la doar câteva săptămâni după pierderea fostului președinte Donald Trump în 2020.

caz Mai multe cifre ale Fox au dezvăluit ceea ce spuneau despre declarațiile frauduloase ale alegerilor, inclusiv Tucker Carlson, gazda principală a rețelei, care a fost eliberată luni.. Plecarea sa inexplicabilă a atras atenția asupra a ceea ce a spus în mii de pagini de depoziții Dominion, e-mailuri și mesaje text lansate înainte de selecția juriului în acest caz.

Mesajele lui Carlson au dezamăgit divizia de știri și administrația, dezvăluind ce simțea el despre Donald Trump. și și-a justificat suspiciunile de fraudă electorală – așa că avocații Fox și fondatorul companiei, Rupert Murdoch, l-au reținut ca parte a apărării companiei. Judecătorul de fond a decis că este clar ” Niciuna dintre afirmațiile electorale referitoare la Dominion nu este adevărată.

Cei care răspândesc minciuni electorale

„Sidney Powell minte” Pe 16 noiembrie 2020, Carlson a spus unui producător Fox News că avocatul lui Trump, Powell, a avut un schimb înainte de a folosi explozivi.

„Tu continui să spui publicului nostru că milioane de voturi au fost schimbate de software. Sper că vei dovedi asta foarte curând”, i-a scris Carlson lui Powell o zi mai târziu. „I-ai convins că Trump va câștiga. Este un lucru crud și iresponsabil să spui, dacă nu ai dovezi solide de fraudă la această scară. Nu era niciun semn că Powell ar fi răspuns.

Avocații Fox au pus sub semnul întrebării afirmațiile lui Carlson Powell În emisiunile ei: „Când am continuat să presăm, s-a enervat și ne-a spus să nu o mai contactăm”, le-a spus Carlson telespectatorilor pe 19 noiembrie 2020.

READ  Hărți de vreme rece: Urmărirea temperaturilor aerului arctic în Statele Unite

Carlson a spus audienței sale că l-a luat pe Powell în serios, dar nu a furnizat nicio dovadă și nici nu a demonstrat că software-ul Dominion a folosit voturi transferate de la Trump către Biden.

Pe 23 noiembrie 2020, Carlson a continuat să arunce la gunoi echipa juridică a lui Powell și Trump, a avut un schimb de mesaje cu colega Fox, Laura Ingraham, și a deplâns inacțiunea președintelui în fața celor două tururi ale Georgiei.

După ce a numit „detestabil” faptul că mai mulți avocați nu au respins pretențiile avocaților lui Trump care încearcă să răstoarne rezultatele alegerilor, Carlson a scris: „Acum, tocmai am aflat în această dimineață, Trump, se lasă să piardă Senatul. nu-i pasă. Da. Am patru copii, plănuiesc să locuiesc aici.

Acoperirea alegerilor din 2020 de la Fox

Telespectatorii Fox au fost revoltați când rețeaua a sunat Arizona pentru Joe Biden în noaptea alegerilor, un apel de cursă precis. Directorii și gazdele Fox au început să-și facă griji cu privire la evaluări, deoarece mulți dintre acești telespectatori au fugit în alte canale conservatoare.

„Am muncit atât de mult pentru a construi ceea ce avem. Ne distrug credibilitatea. Mă enervează”, a spus Carlson într-un schimb cu o persoană neidentificată pe 6 noiembrie 2020.

Pe 8 noiembrie, după ce Biden a fost declarat câștigător, Carlson a trimis un mesaj text altor doi angajați: „Înțeleg directorii câtă încredere și credibilitate am pierdut cu publicul nostru? Ne jucăm cu focul, într-adevăr.

Mai târziu, când alții au adus în discuție Newsmax ca un concurent în creștere, Carlson a spus: „Cu Trump în spate, o alternativă precum Newsmax ar fi dezastruoasă pentru noi”.

Într-un mesaj text din 13 noiembrie 2020 către un producător, Carlson s-a pregătit pentru o conferință de presă a lui Trump: „Se pricepe numai la distrugere”, a spus Carlson despre președintele de atunci.

READ  Mike McCarthy a supraviețuit ca antrenor principal al Cowboys

Mai târziu a adăugat: „Se joacă cu focul”.

Atu

ian. Într-un schimb de text cu o persoană necunoscută pe 4, 2021, Carlson și-a exprimat furia față de Trump. „Suntem foarte, foarte aproape de a boicota pe Trump în majoritatea nopților”, a spus el, adăugând că „chiar abia aștept”.

Carlson a spus că nu există nicio îndoială că alegerile din 2020 au fost fraudate, dar Trump și avocații săi și-au discreditat atât de mult cazul – și persoane din media ca el – încât „este enervant. Absolut enervant pentru mine”.

Adresându-se președinției de patru ani a lui Trump, Carlson a spus: „Cu toții ne prefacem că avem multe de arătat pentru că este atât de greu de digerat să admitem ce dezastru este. Dar haide. Trump nu are cu adevărat niciun avantaj.

La primele ore ale zilei de 7 ianuarie 2021, la o zi după atacul violent asupra Capitoliului SUA, Carlson și producătorul său de multă vreme, Alex Pfeiffer, s-au plâns de modul în care revoltății credeau că alegerea lui Trump a fost o falsă.

„Ei îl iau pe președinte la propriu”, a spus Pfeiffer. „El este responsabil pentru tot ce s-a întâmplat astăzi”.

„Problema este puțin mai profundă decât aș spune”, a răspuns Carlson.

„Evident că problemele sunt profunde, dar în esență Trump spune că a fost furat”, a scris Pfeiffer.

„Nu un făt”, a scris Carlson. „Rău, dar un simptom”.

Mai târziu, Carlson scrie despre Trump: „Este o forță demonică, un distrugător. Dar nu ne va distruge. Mă gândesc la asta în fiecare zi de patru ani”.

Departamentul Fox News

Cel mai fierbinte vitriol a fost rezervat colegilor din divizia de știri și a inclus conversații cu colegii personalități de la emisie Laura Ingraham și Sean Hannity.

În săptămâna după alegerile din 13 noiembrie 2020, Ingraham, Carlson și Hannity s-au angajat într-un schimb de mesaje text în care au criticat divizia de știri. A început când Ingraham a arătat un tweet al reporterului Brian Lenas, care a spus că nu a văzut nicio dovadă de fraudă a alegătorilor pe scară largă în Pennsylvania.

READ  Elon Musk impune restricții stricte de „limitare a ratei” utilizatorilor Twitter

La care Carlson a răspuns că Lenas l-a contactat și și-a cerut scuze, apoi a spus „de câte ori „a raportat” ceva”.

Menționând numele unui alt coleg despre care Ingraham a subliniat că nu este o păcăleală, Hannity a răspuns: „Băieți, le spun de 4 ani. Știrile care nu fac nicio știre decolează”. „Ei urăsc să ne urăsc pe noi trei”, spune Hannity într-un mesaj pe Twitter câteva secunde mai târziu.

„Nu vor să fie plăcuți”, a răspuns Ingraham, iar Carlson a spus: „Sunt patetici”. Conversația continuă cu Hannity deplângându-se daunele aduse mărcii: „Într-o săptămână și o dezbatere au distrus un brand care a durat 25 de ani să fie construit și pagubele sunt incalculabile”.

Într-o altă conversație text între cei trei trei zile mai târziu, Ingraham le-a spus colegilor săi că furia ei față de canalul de știri a fost „pronunțată”, urmată de „lol”. Ca răspuns, Carlson a lovit două prezentatoare ale Fox: „Ar trebui să fie. Ne dedicăm viețile pentru a construi un public și i-au lăsat pe Chris Wallace și Leland (impletive) Wittert să-l strice. Prea mult”. Wallace și Wittert au părăsit rețeaua.

Cele trei gazde au început să se gândească la o cale de urmat după ce Ingraham a spus că au „putere extraordinară” și cum ar putea forța schimbarea împreună. Răspunsul lui Carlson: „Sigur. Mai întâi trebuie să facem exact ceea ce vrem să facem. Aceasta este cheia. Leland Wittert pare să aibă puterea de a face tot ce vrea. Ar trebui și noi.”

___

Scriitori Associated Press din Atlanta Christina A. Cassidy, Randall Chase în Dover, Tel. și Gary Fields din Washington au contribuit la acest raport.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *